Home | BAC/Teze | Biblioteca | Jobs | Referate | Horoscop | Muzica | Dex | Games | Barbie |
|||||
|
|||||
|
|||||
Sectiunea de psihologie este realizata de studenti si profesori pasionati de acest domeniu. Va invitam sa explorati acest domeniu si sa va bucurati de resursele online publicate aici! |
|||||
|
|||||
Meniu rapid Portalul e-scoala | CAMPUS ASLS | Forum discutii | Premii de excelenta | Europa |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tabelul 2 - Tabloul statistic descriptiv al principalelor valori:
Un prim aspect pe care dorim sa-l evidentiem, ar fi acela al diferentelor care s-ar putea datora mediului īn care s-au educat subiectii. Observam īn tabelul 3 ca, desi exista diferente valorice īntre grupul 1 (mediul urban) si grupul 2 (mediul rural), nu le putem considera semnificative pentru un nivel de īncredere de 95%. Īnregistrānd aceasta omogenitate a lotului, nu mai apare necesara considerarea diferentiata a Subiectilor dupa criteriul mediului de provenienta, rezultatele si comentariile referindu-se la īntreg esantionul.
Figura 2
Figura 3
Figura 4
Analizānd capacitatea empatica (figura 5) observam ca esantionul īn studiu apare cu tendinte spre valori joase: 57% sunt slab empatici; iar 34% mediu empatici. Prin aceste valori, cariera militara apare bine diferentiata de altele (profesia didactica, cariera artistica).
Figura 5 Analizānd figurile 6 si 7 observam ca la filiera directa īntālnim īn proportie de 77% o capacitate medie empatica, noi punānd acest aspect pe faptul ca Subiectii au petrecut īmpreuna mai mult de sapte luni, fata de cei de la filiera indirecta, care s-au cunoscut la īnceputul cursului si au petrecut īmpreuna o luna de zile. Rezultatele īnregistrate la nivelul acestui esantion, coroborate cu alte cercetari (D. Petrescu, 2003), pun īn evidenta faptul ca atāt cei care aspira la calitatea de cadru militar-subofiter cāt si absolventii-subofiteri au tendinta spre "slab, mediu empatic".
Figura 6
Figura 8
Consideram ca este normala aceasta distributie, tinānd cont de selectia
facuta Subiectilor la admiterea la Cursul de formare subofiteri.
Figura 9
a. CPT- mediu
b. COL- mediu
c. CPR- mediu
d. EV- mediu
e. AC- mediu
*
Scolii Militare de Maistri
si Subofiteri a Fortelor
Terestre “Basarab I”
|
|